ponnynvinur

Alla inlägg under januari 2011

Av johanna - 31 januari 2011 18:26

tjenixeen!<3

idag har man vart i skoolan och de va väl kul?:))

På idrotten fick vi bygga ihop en egen hinderbana den va fett rolig!!(Y)

Sen har vi haft vanliga lektioner:d

Efter skolan så åkte jag hem o va hemma ett tag o sen så gick ja ut o busa med hunden på ängen som vi har utanför vårt hus och så åkte jag, mamma o oskar o handla mat:P

o nu så sitteer ja o lyssnar på musiiik:D

Bye bye

















Av johanna - 30 januari 2011 20:15

Tjenixen!

Nu har jag sett på 4 avsnittet av ponnyakuten! de va jätte bra, ja längtar redan tills nästa vecka!(a)

sen längtar ja till en annan sak oxå:p.....

Nu ska ja tvätta håret o sen ska ja va social med familjan så ja säger godnatt nu:)

God natt o sov gott, bye!<33

Av johanna - 30 januari 2011 19:06

Somsagt i rubriken så kör vi en dagens klädsel:)  Ljusblått linne köpt på Gina, rosa collegetröja köpt på Gina och leggins köpt på Eden inne i stan o så hade ja ett par söta strumpor på mej köpt på HM

Av johanna - 30 januari 2011 18:59

Hej alla sööta!:))<3

Idag så vaknade jag o åt frukost medans ja prata me bettan o maddee:)

Så ja åkte till bettan o va där ett tag:P<3 Vi flummade o ja tog bilder på dem som finns på facebook om ni vill kollaaa(a)<3

Ungefär den tiden madde skulle hem så ringde Natta mig och ville att ja skulle komma så ja tog bussen till henne o vi hade de kul och sjöng singstar fast ja nt kan sjuuunga!:(( aja vi hade roooligt iaf!:D<3<3 Jag tog bussen hem sen från henne vid tio o sex och då åt jag middag, det var gott! Vi fick fisk o potatiss:D<3 Nu så sitter ja här och gör typ ingenting o lyssnar på musik som vanliigt:PNi får lite egobilder på mej bara för att ja nt hade ngt att göööraa:D<3 Hur har ni haft det idag då?:) jag har haft det braa:')

   

Av johanna - 30 januari 2011 10:16

Snart ska jag dra till bästa Madeleine Lundin och bästa Eliabeth Edberg!:D:D:D<3

Fett awesome ju!:))<333

Venne riktigt vad vi ska göra men aaaah!:D<3

Nu måste ja iaf gå o borsta bissarna så byyye<3  

Av johanna - 29 januari 2011 20:26

Hejsan allesammansss!:D<3

Idag så åkte jag och mammsen in till stan!:d

Vi gick in på  Tajmahal och köpte löshår till majj och sen så gick vi in på eden där ja fick ett par assnygga leggins!(Y)

De e äkta hår o kostade 480 kr och med clips kosta d 530 :)

När vi kom hem från stan så fixade vi håret o sydde fast clipsen:D<33

 Btw, innan vi åkte till stan så jag ja ut med hunden o han var suuper duktig<33

Nu på kvällen har ja ätit middag o de blev kött med klyftpotatis o vitlöksbröd o satzikiiii muums!::P sen så har ja följt me mamma ut med hunden o så har ja mest suttit vid datan!:D ja har väärldens bästa mamma, älskar dig<333

Nu kommer lite bilder!:D

       

Av johanna - 28 januari 2011 23:48

Nu ska jag sova så god natt alla läsare<33

Såg ni på lets dance?:) Jag tyckte att anders bagge borde fått stanna kvar för han e så himla rolig xd Imorgon ska jag o mamma troligen in till www.tajmahal.se och kolla lite, men de e inte helt säkert att vi åker dit för mamma mår inte så bra:/<33

 Här får ni tre bilder från när jag var liten:))

  Jag och kamo när jag var ca 8 år och han var typ bara ngn månad gammal<33    Jag och min dåvarande bästis hund och hanna:)<3      Min bror oskar , Kamo och jag<3

Av johanna - 28 januari 2011 16:31

Tjenixen!:))

idag så va d kuul i skolan(Y) ja o alle flummade as mkt hehhe xd<3

Me<3Godis!(a)  aja,  efter skolan har ja nt gjort gt o har nt planerat att göra ngt heller:P<3  Nu så väntar ja på att maten ska bli klar o de blir stuvad pyttipanna:D<3

Presentation


Helloo:)
Tryck på visa presentation så får du info om mej;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?:D
 Mer bilder
 Hot or Not
 Skolan
 Ha mer tävlingar
 Roliga historier.
 Videoklipp

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gäästboook;)


Ovido - Quiz & Flashcards