ponnynvinur

Alla inlägg under februari 2011

Av johanna - 24 februari 2011 20:15

Helluuuu:D

Nu så sitter ja o laatar meiii vid datooorn:D

Vi ska få en ny tjej i vår klass så vid halv 12 ska ja alle maja o amanda typ visa henne runt o så:) Hon hette tydligen Sandra:D Nu så har ja pluggat men ja ska plugga lite meera, har tyska läxa om typ ackusativ objekt o så man ska kunna typ den hause o balablabla.... o sen så har vi engelska prov som ja bara inte ORKAR plugga mer till, så jääkla tråkigt:S O haha kamo gillar min skolväska(a) han låg o sov på den förut, SÖTIIIIS:D<3333333333333333333333333333333333333333

  ja o kamo:D<33

men nu så ska ja plögga mera byye<3

Av johanna - 23 februari 2011 20:00

Hej!

Nu är klockan 20.00 och jag har precis pluggat klart på Biologin som vi ska ha prov på imorgon:P har pluggat lite engelska och tyska oxå:)) Idag på ridningen så fick jag Globus och AHAH han vart faktiskt PIGG!:D Hihi e nöjd iaf, ja trodde ju att han skulle va jäääääääääättteeeeseeeeeeeeeeeeeg! Vi hade galoppfattningar och typ ställningar o så:)) O det gick helt OK o annica var nöjd med mitt jobb xdd<3 Efter lektionen så gick ja med jossan o amanda o deras kompis till VIVO och handlade, därifrån tog ja bussen heeem:D Fett piinsamt bara att sitta med min stora ryktlåda där hehehe xd<3

När ja kom hem så käkade jag och sen dess har ja pluggat, ska snart hoppa in i duchen oxå:D Men hejdååå ses imoorgon:D

Av johanna - 23 februari 2011 07:15

Halojj!(Y)

Snart ska jag dra iväg till plugget för bussen går om en kvart:)

Min första lektion är Tyskaaa:D

har inte så många lektioner idag eftersom att vi har projekttid och handledartid efter lunch:) Ja ska ta med mig lite böcker sen efter skolan eftersom vi ska ha biologi och engelska prov, aja byyye<3

Av johanna - 22 februari 2011 23:00

God natt allihooopa!

Nu ska jag gå och lägga mig efter en låång dag!:D Börjar tiiidigt imorn! buhuhuhu men aja sen efter plugget så skutsar mami mig till rajdningen:))

BYE:DDD

Av johanna - 22 februari 2011 18:45

Hejsaan:D

Idag i skolan så va de chilligt:D

Efter skolan så drog jag hem o sen så fick jag skjuts till stallet av mami, väl i stallet så var yvonne redan där så vi gick ut med Dari och Vinur på en gång:) Det gick bra och båda hästarna var pigga och glada:D När vi kom tbx till stallet så släppte jag ut vinur i hagen och så fixade jag morgonhink, höpåsar o mockade :D

Sen så kom mammsi och hämtade mej. Så nu har jag suttit vid datan ett tag och ska äta:D<3 så måste dra nu, byyye

Av johanna - 21 februari 2011 19:41

Hejsan alla söööta!:D


Idag så fyllde ja 14 år, men kalla mej nt för fjortiss för de xdd<3

Aja, iaf så åt ja tårta till frukost o sen så drog ja till skolan:)

Hhah fett pinsamt när alla sjöng xd Men ja, skolan va väl bra o så efter skolan så drog ja hem o va hemma till kanske halv fem? o då gick ja o mamma o handlade lite:))


 De ja fick idaaag:D  en ridhjälm, en blå kofta(asskööön), ett midjeskärp, en sportopp, ett gymnastik linne, datan i förskott, 3 par uggs i förskott och sen så fick ja en björnborg parfym och sist men inte minst TÅRTA:DDDD


Nu så sitter ja bara här o lyssnar på musik, kollar fejjan o bdb o typ aahh, dee:))

Bajj baaaaaaaaj//jojjo:)))))

Av johanna - 20 februari 2011 20:47

Hejsan:D

idag så vaknade jag upp hos hanna eftersom ja sov ju där, vi hade fett kuul jao:D
Vi kollade på två skräckisar igårkväll, en som hette The house of wax, den e gryyymt vidrig eoow!:O Sen kollade vi på saw 3 men den va bara äcklig:PP o imorse kollade vi på cats and dogs, asså AHHAHAHAH fett rolig film juuu xdd

Sen såå tyyp fixade vi oss o så så skutsa dem hem mig o så åkte de på kalas:)

Ja kom hem, bytte om till stallkläder o så sen så fick ja skuts till ekstubben så tog ja bussen till stallet:) Katta var redan där o hade fixat allt o tagit in vinur o så:) Sötaste ponnybusen fick äta klart o sen gjorde vi iordning honom och så tog ja på mej hjälmen så gick vi ut :) Vi gick först på vägen o sen in i skogen och där satt ja upp:) Först skrittade vi o se så fick ja trava, så ja o vinur travade iväg medans katta gick där bak, de gick asbra och han är så HIMLA fin vinurälsklingen <33333

Sen så sakta vi av till skritt o väntade in katta:) Så vi kom tillslut till stallplan o skrittade av honom och övade på skänkelvikning och framdelsvändning:) Han är så duktig och fy faaanta vad jag älskar dig vinur!!!!!;D<333333333333333333

Efter ett tag gick ja in med honom o tränsade av och katta tog av sadeln;) sen så fick han mat o belöning:) När vi hade fixat allt med plutteponny så  fodrade vi betfor o mineraler o sen så fixade vi till lösdriften:) när vi va klara så gosade vi med vinur o sen kom kattas man o hämtade oss:)

så nu har ja hunnit äta middag, sett på ponnyakuten o suttit o chattat o så bara:)

bild på luggen:)  

Av johanna - 19 februari 2011 16:13

Halloj!;D

Nu e ja hos sötaste hanna! www.ponninjonatan.bloggplatsen.se

Ja ska sova hos henne o vi har hyrt skräckfilmer! en SAW och typ The house of wax eller ngt, o så har vi hyrt ngn film om typ katter o hundar? eheh xd

Ja gjorde ju ett inlägg imorse o sa att ja skulle åka o handla med mamma, o de gjorde jag:) Först åkte vi till ÖB fast där hitta vi inget o sen till Lyckås:) Det blev en ridhjälm :D Vi bästemde oss oxå för att kolla in det nya köpcentrumet där så vi åkte dit! Vi gick in där o så såg vi en frisör och de va endå dags för mej att klippa mig så det gjorde jag!:)) Lägger upp bild sen:) Köpte oxå två par nya uggs, ett par korta bruna och ett par långa o svarta;D Sen så drog ja hem o packa o sen till stallet där ja mötte hanna o så va ja där i kanske 30 minuter? o sen så hyrde vi film o köpte godis o nu e vi här o hanna duuschaar:))

//jojjo

Presentation


Helloo:)
Tryck på visa presentation så får du info om mej;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?:D
 Mer bilder
 Hot or Not
 Skolan
 Ha mer tävlingar
 Roliga historier.
 Videoklipp

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gäästboook;)


Ovido - Quiz & Flashcards