ponnynvinur

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna - 13 mars 2011 17:27

Hejhopp jag är inte snäll mot min blogg XD

Men ajjabajja på mej men ja orkar bara inte men skit i de, de va inte de ja skulle säga nu:)

I fredags red jag vinur oh det gick jättebra!:D Han var så duktig så och det gick jättebra i traven, ingen grisepass innan utan han var vääldigt fin:D Lättare att sakta av den här gången oxå, förmodligen för att jag red lätt och är vanare vid det då :)) Idag så va ja först i stallet o sen hänkade ja jossan till centrum o sen till stallet igen:) Josse fick Minty på hoppkursen:D Sen åkte ja o mami och köpte nya ridstövlar som ja ska ha hos vinur:)   Jättefina treadstone stövlar, bekväma var dem också:D

Och sen så ska vi få 2 kameror sålda och ett nintendo ds lite så om de e någon som vill ha något av dessa så kontakta mig för mer info:D

Av johanna - 9 mars 2011 18:30

Nu blir det en HISS:D

Jag hissar mitt skydd till min telefon!

Det är jättebra och jag har tappat min mobil i marken och på betong flera gånger och den ahr inte en enda repa:O!

jag har en HTC Desire och såhär ser skyddet ut!

 

det är suuperbra! oh dessutom så kan man ha busskortet där bak, mellan mobilen och själva skyddet!:D:D:D


har ni nåt bra tillbehör till eran telefon, isåfall vad?:))

Av johanna - 9 mars 2011 16:15

Hej!

Tidsinställt inlägg!

Nu sitter jag förmodligen inne på teori och ska rida:D

alltid kul med ridningen, hoppas annica hittar på nåt kul:D:D

Efter ridningen så venne ja va ja ska göra, nåt iaf XD

Men typ va med mina söta, underbaraste vänner<3<3<3

Kanske åka hem med jossan, annars tar ja busssen:)

Bye//jojjo

Av johanna - 9 mars 2011 13:26

hej!

idag så har skolan vart rolig och bra!!:))

Vi slutade vid tolv för vi skulle nt ha någon projekttid eller handledar tid idag för c-laget skulle ha planering tyyp:)

Snart ska jag åk atill stallet och raajda:D

Ska blii jätte kul:D

förra gångne hade jag chico och han var hur duktig som helst, jag hoppas att jag får honom igen:)) Ääääääm, ja har inget att skriva om så kom gärna med nåt tips?:)

Men aja byyeee<3

Av johanna - 8 mars 2011 20:16

Heeej:)

Ehhe ja har nt bloggat på länge men ja kände för en liten bloggpaus:P

Idag va ja hos Vinur och alee o maja följde med:))

Hade jättekul!(Y)

Sen så har ja beställt kläder från ellos bland annat en aaassöööt klänning!!:D

Så kläderna kommer väl om en vecka:)

O bygget med badrummen e snart klart, de e bara lite finslip kvar tror ja?:)

Blev JÄTTE fint!!!:D<3

Just nu så sitter ja o kollar på 112 på liv o död medans vovven ligger och ser gullig ut i fotöljen vid fönstret AWW<3 Mamma e på möte o brorsan sitter vid datan där nere som vanligt-.-'

Imorgon börjar jag TIDIGT men som tur e så slipper ja handledar tiden(Y)(Y)(Y)

Lägger upp bilder sen när ja får hem kläderna från ellos:)<3

Ska försöka att bättre mig med bloggen!!

Mvh// Eran jojjo<3

Presentation


Helloo:)
Tryck på visa presentation så får du info om mej;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?:D
 Mer bilder
 Hot or Not
 Skolan
 Ha mer tävlingar
 Roliga historier.
 Videoklipp

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gäästboook;)


Ovido - Quiz & Flashcards