ponnynvinur

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av johanna - 6 maj 2011 18:13

Heej!
Skolan idag va väl kul, sköönt att de e fredag!

jag tog bussen till sickla där jag mötte upp mamma o oskar( min brorsa)

Och sen åkte hem!

Väl hemma så har ja ätit chokladmoussetårta som mamma köpte på ica och så har jag slingat håret och jag blev riktigt nöjd faktiskt!

Just nu sitter jag och kollar på Grällstas hemsida o guuud vilka sommarkänslor jag får!

Ja tror jag döööööör!

Give me grällsta nu!

Ja kommer ta med kameran dit så de blir bildbomb när ja kommer hem men dock e de 63 dagar kvar tills ja åker dit så de dröjer!

Men ha de bra för nu ska ja fortsätta kolla runt!

Bye<3

Av johanna - 6 maj 2011 13:13

Tjenixen!
Nu har ja min näst sita lektion som är SO

Vi skriver om dem grekiska gudarna och jag har nyss skrivit klart om GAIA:D!

Kom på att ja inte skrev nåt om skolan igår men vi hade vanliga lektionen oså och på NON så dissikerade vi  musslor o fyyyyffaan va de stank!

Senare på kvällen kom Alexandra en stund  o vi hade AS KUL och flummade HAHAHAHAAHAHAHHAHAH .

Jag klippte också håret o de blev braa, men kort:(

Idag ska jag slinga det också o sen vet ja nt va ja ska göra, kanske sover hos en kompis eller nåt men vi får se:D

Ha de braaa, seyah!

  en bild som inte e klar på A och :...........................

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helloo:)
Tryck på visa presentation så får du info om mej;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?:D
 Mer bilder
 Hot or Not
 Skolan
 Ha mer tävlingar
 Roliga historier.
 Videoklipp

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gäästboook;)


Ovido - Quiz & Flashcards