ponnynvinur

Alla inlägg den 12 maj 2011

SO!

Av johanna - 12 maj 2011 13:58

Tjo!

Nu har vi So och Alexandra ska precis redovisa om HERA!

Jag redovisade om Gaia!:D

Senare idag ska ja till Vinur om de inte börjar regna...

Annars åker vi dit imorgon, alltså jag och hans ägare tillsammans:D

Detta är min sista lektion o sen slutar ja WIE!

Juste!

ja har inte berättat för er att jag har köpt nya skor!

Ett par supersöta ballerina och ett par Sommarklackskor!:D<3

Men de kanske blir bilder på d senare men vi får se,

Seeyah!


Av johanna - 12 maj 2011 13:47

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte haft tid då jag har vart i stallet sent på kvällarna.

I tisdags så var jag hos vinur och han har fått komma ut på bete vilket han tycker väldigt mycket om!

Och han verkar vara ledaren oxå får han har baxat stona!

Och de andra i stallet tror de oxå!:D<3

Jag gick en promenad med honom och gjorde lite ledarskapsövningar och så, han skötte sig riktgit bra!
Han va så duktig så, men vid stallet så började han gnägga as mycke!:o

Igår på ridningen så red jag Dingo på förbredande hoppning och shiet va han va staaaaark!!!!!

Men aja, de gick bra iaf x)<3

Ni ska få två bilder, en e på Alle o Maja i solen och en e på en död katt som jag och alexandra såg när vi gick hem från skolan!

varnar känsliga tittare!!!

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helloo:)
Tryck på visa presentation så får du info om mej;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mer av i bloggen?:D
 Mer bilder
 Hot or Not
 Skolan
 Ha mer tävlingar
 Roliga historier.
 Videoklipp

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gäästboook;)


Ovido - Quiz & Flashcards